Print sau online?

A printa sau a nu printa? Aceasta-i întrebarea zilelor noastre.

De fapt această întrebare mi-o pun de fiecare dată când sunt tentat să scot ceva la imprimantă . Dacă în urmă cu ceva ani printam într-o veselie, acum sunt mult mai ponderat. Şi n-am să fac vorbire despre grija mea pentru pădurile ce sunt tăiate pentru a face hartia pe care îmi printez eu documentele sau despre poluarea ce rezultă de la operaţiunea de printare. Am să fiu sincer şi am să vă spun că mă gândesc în primul rând să fac economie de bani. Mai puţine printări înseamnă mai puţină hârtie consumată şi mai puţine cartuşe goale, adică mai puţini bani cheltuiţi.

Sigur că un document tipărit pe hârtie îl poţi citi mai comod, fie că eşti în pat sau în autobuz. Cu laptopul e puţin mai incomod. E drept că au apărut tabletele care simplifică totul.

Totuşi nu pot renunţa la printare, trebuie să mai tipăresc din când în când şi pe hârtie. Am o multifuncţională, dar e cam veche şi cred că mi-ar trebui una nouă. Aşa că am început să caut şi nu am ocolit, în căutările mele, magazinul online Azerty. Am căutat o multifunţională ieftină , pentru că nu prea stau bine cu banii. Parcă cine stă bine în ziua de astazi?

Şi am găsit ceea ce căutam studiind ofertele Canon de pe site-ul Azerty.ro . Intraţi şi voi în acest magazin online şi sunt convins că veţi găsi ceea ce vă trebuie!

Privind spre viitor, cred că vom continua să printăm dar multifuncţionalele vor fi tot mai performante şi mai economice. Totuşi este foarte posibil să apară inovaţii tehnologice în domeniu pe care acum nu le putem imagina. Experienţa ne dovedeşte că mintea umană nu are limite în dezvoltarea ei.

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa 19.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

