Alege bijuteriile potrivite de pe LuxuryGifts.ro

Se apropia ziua de naştere a prietenei mele Iuliana. Nu eram hotărât ce cadou să-i fac. Sigur că în primul rând m-am gândit la un buchet mare de flori. Dar mai trebuia ceva. M-am apucat să caut prin magazine cadoul ideal. N-am fost mulţumit de ceea ce am văzut.

L-am rugat pe „prietenul” Google să mă ajute şi astfel am ajuns pe site-ul luxurygifts.ro . Am „răsfoit” catalogul de produse şi am găsit nişte cercei , care erau cadoul perfect.

Am organizat o cină romantică la restaurantul nostru preferat. La finalul cinei, i-am oferit cerceii. I-am cerut voie Iulianei să-i pun cerceii, ca să văd cum îi stau.

Şi atunci s-a întâmplat un lucru cu totul deosebit. Când îi puneam cerceii, o flacără apăru între mâna mea şi urechea iubitei mele. Am simţit un fior trecându-mi prin inimă. Era un semn că ea era aleasa!

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa 17.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

