Cum cucereşti cu o carte Nemira?

 

Se apropia ziua iubitei mele Maria. Mă gândeam ce cadou să îi fac, asta în afară de un buchet mare de flori. Fiind un mare iubitor de lectură, prima idee care mi-a trecut prin minte a fost să-i ofer în dar o carte. Am intrat în mai multe librării, căutând cartea potrivită pentru cadou.

Trebuie să vă mărturisesc că sunt un mare pasionat  de automobile şi asta încă din copilărie. Am avut mai multe maşini pe mână pe care le-am îngrijit cu atenţia pe care o dai unui prieten uman. Majoritatea au fost Dacii, pentru că nu aveam bani de cine ştie ce maşini scumpe. Dar de ce vă spun toate astea ? Păi e foarte simplu : pentru că m-am hotărât să-i fac cadou prietenei mele o carte în care era vorba despre dragostea ciudată dintre un adolescent şi o maşină. Şi mă refer la cartea lui Stephen King , “Christine”. Asta a fost cartea pe care am cumpărat-o pentru Maria.

Am stabilit să luăm cina la restaurantul nostru favorit, prilej cu care urma să –i ofer cadoul meu . Am servit masa şi am ajuns la desert. Chelnerul a adus sticla de şampanie pe care o comandasem. Era momentul să-i ofer cadoul. I-am facut semn lui Mihai, chelnerul cu care mă cunoşteam de mai multă vreme, să aducă cadourile. I-am oferit Mariei un buchet de flori şi cartea, spunându-i:

– Iubita mea, te iubesc mai mult decât o iubeşte Arnie Cunningham pe Chirstine, sau poate mai mult decât îl iubeşte Christine pe Arnie. Îţi ofer dragostea mea pentru toată viaţa!

Maria m-a îmbrăţişat şi mi-a mulţumit acoperindu-mă cu sărutări. Şi m-am ţinut de cuvânt pentru că acum, după treizeci de ani, suntem tot împreună!

 

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa 15.

 

 

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

