NH Hoteles – “Wake Up To A Better World”

 

Eram la birou când am fost sunat pe mobil. Am răspuns şi am avut surpriza să aflu că tocmai am câştigat, la un concurs de care şi uitasem, un voucher de 2 nopţi de cazare în weekend la hotelul NH Bucureşti. O sun imediat pe soţie şi îi dau vestea.

Şi iată-ne ajunşi la Bucureşti la hotelul din lanţul NH Hoteles. Domnişoara de la recepţie ne-a transmis o stare de bine prin zâmbetul ei cald şi sincer. Am ajuns în camera rezervată care ne-a întâmpinat şi ea cu o atmosferă plăcută.

A doua zi dimineaţă am coborât la micul dejun, unde am avut de ales dintr-o multitudine de preparate (multe cu specific spaniol, normal având în vedere că lanţul hotelier îşi are originea în Spania). Personalul a fost foarte amabil şi a reuşit să ne satisfacă cerinţele noastre privind mâncarea de regim, fără să zică că nu se poate.

 

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa a treisprezecea.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

