Echilibrul dintre serviciu şi viaţa extraprofesională

 

Am să vă zic încă de la început că e foarte greu să menţii un echilibru între serviciu şi viaţa extraprofesională. La cei 50 de ani pe care-i posed am o experienţă profesională destul de bogată şi de diversă ca profile de activitate. De formaţie sunt inginer mecanic, dar am lucrat şi în marketing, în contabilitate (chiar ca şef de serviciu) şi am fost chiar şi reporter la o televiziune de ştiri. De aproape doi ani mi-am activat o pasiune mai veche: literatura. Dar din păcate nu prea ies bani din activităţile literare, mai ales acum în plină criză. Aşa că sunt nevoit să prestez alte activităţi pentru a putea trăi.

Ideal ar fi să pot îmbina vocaţia pe care o am (scrisul adica) cu serviciul, dar nu prea am reuşit. Articolele mele au apărut prin diverse reviste şi am un roman trimis  la edituri în vederea publicării. Dar nu ies bani de aici, aşa cum am mai spus. Bani fac din activităţi de marketing, dar nu foarte mulţi din pacate.

Un lucru bun este că am reuşit să-mi fac mai mult timp pentru familie, atât pentru discuţii cât şi pentru ieşiri la o plimbare, la un spectacol sau la restaurant. Trebuie să vă mărturisesc că în trecut am pus cariera pe primul plan şi am neglijat familia. Şi au rămas urme, indiferent cât încerc eu acum să recuperez. Mă tem că nu sunt un exemplu prea bun de echibru între serviciu şi viaţa personală. Dar încerc ca măcar de acum încolo să tind spre echilibru, pentru că niciodată nu e prea târziu.

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa a douăsprezecea.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

