Edimax: Ştii tot ce mişcă!

 

Lucrez de câţiva ani la o firmă de detectivi particulari. Ceea ce fac nu este aşa spectaculos, nu vă gândiţi la romanele poliţiste în care detectivii particulari trec prin tot felul de aventuri. Principalele cazuri pe care le am constau prinderea în flagrant a soţilor sau soţiilor care calcă pe bec sau a partenerilor de afaceri care trădează interesele firmei. Dacă la început eram nevoit să stau la pândă în maşină ore nesfârşite, zi şi noapte, până aveam dovezile necesare, acum folosesc camere de supraveghere Pn V( plug and view) care mă ajută să supraveghez imobilele ce le am în atenţie fără să fiu nevoit să stau cu orele cu ochii pe obiectiv. Pot să vizualizez toate mişcările de la distanţă, pe smartphone.

Acum un an am avut o clientă care îşi suspecta soţul de infidelitate. Clienta era o creatoare de modă cunoscută şi pleca des în deplasări. Soţul avea o afacere în oraş de care se ocupa personal aşa că stătea mai mult pe acasă. Ca să nu se plictisească invita acasă clientele pentru discuţii mai aprofundate, dacă mă înţelegeţi unde bat. Şi sunt convins că aţi înţeles ce-am vrut să spun. Soţia a aflat de vizitatoarele ce veneau pe la soţul din dotare şi a angajat agenţia mea să obţină dovezi de infidelitate a partenerului.

Cu concursul doamnei am instalat mai multe camere Edimax (aşa se numeşte firma care ne asigură echipamentul de supraveghere) în locuri cheie din casă. Aveam posibilitatea să fiu anunţat pe mobil atunci când camerele detectau o mişcare în zonă. Între timp puteam să mă ocup de alte cazuri. Au fost câteva alarme false, când în locuinţa clientei mele au intrat bărbaţi prieteni cu soţul (nu vă gândiţi la faptul că poate era gay, că nu era cazul). După câteva zile observ pe smartphone că la vila cu pricina îşi face apariţia o damă bine. Ce spun eu bine, trăsnet ar fi cuvântul mai adecvat! Uitându-mă mai atent mi s-a părut cunoscută, dar nu puteam să-mi dau seama cine este pentru că purta o pălărie de soare ce-i acoperea faţa. A intrat în interior şi aici a sărit în braţele soţului clientei mele. Tot nu-mi dădeam seama de unde o cunosc, pentru că era cu spatele la cameră. Au urcat la etaj. Eu îi urmăream prin camerele de supraveghere. Am comutat pe camera din dormitor. Tipa s-a întors cu faţa spre cameră şi atunci am încremenit cu telefonul în mână.

Era normal s-o cunosc pe femeia respectivă …pentru că era nevastă-mea!

 

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa a zecea.

 

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

