Aventuria – şi eşti bun de drum

 

Ne pregăteam să plecăm cu maşina în vacanţă în Nordul Moldovei (plănuiam un tur al mânăstirilor) şi în Maramureş. Stabilisem să-l luăm cu noi şi pe nepotul nostru Tudor, aşa că în maşină urmam să fim cinci persoane. Am analizat cam ce bagaje ne trebuie pentru patru zile cât urma să dureze excursia noastră şi am ajuns la concluzia că, deşi portbagajul maşinii era destul de mare, nu prea ne încăpeau toate bagajele. Am încercat să împrumut o cutie portbagaj pe care să o montez deasupra, dar prietenii care aveau aşa ceva plecau şi ei în aceeaşi perioadă în concediu şi nu ne puteau împrumuta .

Ce să facem totuşi? Am dat o căutare pe net şi aşa am ajuns la aventuria.ro unde am găsit să închiriez o cutie exact cum aveam nevoie.

A venit şi ziua plecării. Cutia era deja montată şi nu ne rămânea decât să punem bagajele. Totul a încăput la fix. Am avut un concediu de vis (chiar dacă a fost cam scurt). Cutia portbagaj închiriată a fost soluţia cea mai bună. Nu se merita să dau o grămadă de bani pentru a cumpăra ceva de care aş fi avut nevoie doar o dată pe an. Sau poate şi mai rar.

 

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa a noua.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

