Press to Play cu Playboy VIP!

Mă grăbesc să ajung la aeroport. Trebuie să mă deplasez cât mai repede în capitală pentru a semna un contract pentru firma la care lucrez. E un contract barosan şi cei de la centru au închiriat un avion pentru a face această deplasare.

Ajung la aeroport şi urc în avion. Sunt întâmpinat de o stewardesă blondă, cu o siluetă pe care ochii mei rămân lipiţi. Dar numai câteva secunde. Nu am timp de aşa ceva. Mă aşez în fotoliu şi tipa îmi arată cum să-mi fixez centura de siguranţă. Imediat motoarele avionului se pun în fucţiune şi acesta decolează. Scot din geantă contractul şi mă mai uit pe el să văd dacă cunosc toate detaliile. Trebuie să stăpânesc cat mai bine toate datele ca să pot negocia.

Fac o pauză şi merg la toaletă. Aici, surpriză! Pe masa lavoarului văd o sticluţă de parfum Playboy VIP . Apăs butonul şi mă las învăluit de fumul ameţitor.

Mă întorc la locul meu. Răsfoiesc o revistă şi beau din paharul de whisky de pe măsuţa din faţa mea. Se deschide uşa dinspre cabina piloţilor şi văd cum vine spre mine cântăreaţa mea preferată, A. Se aşează lângă mine şi începe să mă adulmece. Se pare că e îmbătată de parfumul pe care îl împrăştii în jurul meu. Seducţia începe să acţioneze între noi. Începem să ne facem lejeri. Parcă nu-mi vine să cred că A. este în braţele mele. Se pare că efectul parfumului este deosebit.

O voce îmi sopteşte la ureche : „Press to Play” . Închid ochii şi zâmbesc.

Se aude un telefon sunând. Întind mâna şi…mă trezesc în patul meu.

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa a opta.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

