Tu cum îţi alegi laptopul potrivit?

M-am hotărât să-mi iau un laptop. Viaţa trepidantă pe care o duc nu-mi mai permite să depind de calculatoarele (am pus pluralul pentru că am două) de acasă. Am nevoie de mai multă mobilitate. Din păcate nu am prea mulţi bani, aşa că voi căuta un laptop ieftin  . Am aruncat un ochi prin magazinele de specialitate, dar n-am gasit ceva care să mă satisfacă.

Mi-am stabilit o grilă de criterii care să mă ajute la alegerea laptopului .

Şi am să le înşirui pe puncte:

1)     scopul pentru care îl achiziționez,

2)      cât de mult vreau să îl iau cu mine în afara casei (portabilitate),

3)     autonomie,

4)     complexitatea operațiunilor pe care le voi efectua,

5)     dacă îl achiziționez mai mult pentru jocuri sau pentru birou.

6)     Bineînțeles, bugetul este, de asemenea, un important criteriu de alegere, pentru că (aşa cum spuneam, nu dispun de un buget prea mare).

Am hotărât să caut şi pe net şi astfel am dat peste magazinul Azerty (magazin virtual desigur).

Şi acolo am găsit ceea ce căutam. Este vorba despre Laptop Asus Eee PC X101CH-WHI021W , îl puteţi vedea mai jos.

 

Are frecvenţa procesorului de 1600MHz, HDD 320 MB, difuzoare si microfon incorporate, camera Web, wireless, bluetooth şi cântăreşte doar 1 kg. Nu sunt performanţe care te dau pe spate, dar este bun pentru ceea ce îmi trebuie mie. Adică pentru a folosi pachetul Office şi pentru a accesa internetul.
 

Articol pentru concursul Super blog 2012 etapa a şasea.

 

4 comentarii

Din categoria Uncategorized

4 răspunsuri la „Tu cum îţi alegi laptopul potrivit?

  1. Să-l stăpânești cu plăcere!:-)

  2. Johne175

    Im grateful for the blog article.Much thanks again. Cool. cbfeaedeeedk

Lasă un răspuns

