Bijuteria care mi-a schimbat viata

Ceea ce vreau să vă povestesc s-a întâmplat cum mai mulţi ani în urmă, cu câteva zile înainte de Craciun . Umblam prin oraş să cumpăr cele necesare pentru o cină romantică cu prietena mea Maria. Eram împreună de un an, mai exact din ziua de Ajun a anului trecut. Vroiam să sărbătorim numai noi doi împlinirea unui an de iubire. Stabilisem să ne vedem la mine şi să luăm cina împreună. Cumpărasem cam tot ce trebuie: bradul, mâncarea, băutura şi lumânările parfumate. Îmi mai lipsea tocmai obiectul cel mai important: cadoul de Crăciun. Mă hotărâsem ce să cumpăr : un inel. Aţi ghicit! Vroiam să îi cer mâna chiar în seara de Ajun. Mergeam pe la magazinele de bijuterii , dar erau aglomerate. Se părea că toţi bărbaţii se gândiseră să cumpere bijuterii pentru iubitele lor. Nu puteam să mai alerg prin oraş, pentru că trebuia să mă întorc la serviciu. Eram chiar disperat: nu puteam concepe să nu gasesc inelul ideal pentru iubita mea. Într-o pauză am dat căutare pe google . Bijuterii de cristal – acestea au fost cuvintele tastate de mine. Aşa am ajuns la site-ul LUXURYGIFTS.ro . Am intrat acolo (în magazinul virtual, adică) şi după ce am căutat puţin am găsit bijuteria dorită. Era un inel cu cristale swarovski.

Am făcut comanda şi am primit confirmarea că voi primi coletul a doua zi. Ceea ce s-a şi întâmplat. În seara de Ajun  eram pregătit dar şi emoţionat peste măsură. A venit Maria, îmbrăcată într-o rochie care-i  scoteau în evidenţă corpul superb. Ne-am aşezat la masă şi am mâncat încet cu pauze mari, în care cred că vă închipuiţi cu ce ne ocupam. Am ajuns şi la desert. Luasem nişte prăjituri deosebite. Maria a început să servească prăjitura ei, când s-a oprit mirată. În mijlocul desertului era o mică casetă. S-a uitat întrebătoare la mine. I-am făcut semn s-o deschidă. Un zâmbet i-a înflorit pe chipul ei de o frumuseţe îngerească.

– Da, Iulian! Sunt de acord! mi-a zis ea, fără să mă mai lase să spun eu ceva.

Ne-am îmbrăţişat şi de atunci viaţa mea s-a schimbat.

Text ce participă la concursul Super Blog etapa a V-a.

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

