Prima carte citita de la Nemira

Prima carte de la Editura Nemira pe care am citit-o a fost „Shining” de Stephen King . Aveam pe atunci 31 de ani.   Mi-aduc aminte că această carte a avut un impact major asupra mea. „Shining” mi-a făcut cunoştinţă cu acest autor deosebit de prolific şi care a devenit, în timp, unul dintre autorii mei preferaţi.

Romanul despre care fac vorbire aici este povestea unui hotel ce este vrăjit de o teribilă magie şi în acesta sălăşluieşte o forţă misterioasă şi monstroasă, care se trezeşte atunci când ajung acolo micul Danny şi familia lui. Băiatul, care are numai cinci ani, începe să „strălucească” şi în el se deşteaptă energia supranormală cu care a fost înzestrat. Începe o bătălie din care Danny iese maturizat, lăsând prea timpuriu în urmă copilăria.

Am citit multe romane ale lui Stephen King , dar „Shining” rămâne romanul meu preferat.

Text ce participă la concursul Super Blog etapa a IV-a.

Lasă un comentariu

Filed under Uncategorized

Lasă un răspuns

