Promisiuni respectate. Din 1999

Până acum n-am auzit (spre ruşinea mea) de oktal.ro un magazin online cu mare vechime (tocmai din 1999).

Mă gândesc că e interesant să apelezi la magazinele astea virtuale. Stai frumos acasă cu laptopul în faţă (poţi sta şi în pat) şi faci cumpărături. Important este ca magazinul în cauză să respecte promisiunile făcute. Ce înţeleg eu prin chestia asta? Păi am să vă răspund pe puncte:

– produsul comandat să fie cu adevărat ceea ce ai vrut, adică să nu fie pe afară vopsit gardul…şi înăuntru leopardul!

– ceea ce ai comandat să vină în timp util, nu după ce ai ieşit la pensie şi ai uitat ce ai cerut;

Da, e interesant să cumperi de la un magazin online cu condiţia ca acesta să nu te dezamăgească.

Şi oktal.ro nu şi-a dezamăgit clienţii, pentru că altfel nu ar fi rezistat pe piaţă încă din 1999.

Text ce participă la concursul Super Blog etapa a III-a.

Lasă un comentariu

Filed under economic

Lasă un răspuns

