Din bucătăria lui iulianes-diverse sugestii

M-am uitat la pozele cu mâncăruri gătite de mine de-a lungul timpului şi am făcut o mică selecţie pentru a vă da nişte idei.

Am de gând să scriu o carte de bucate…pentru bărbaţi (şi nu numai) începători între ale bucătăriei. Dar până atunci vă las să să vă delectaţi cu poze de mâncăruri.

Am să încep cu aperitivele:

Cornuleţe cu cârnaţi de bere:

 

Bruschete:

 

Să trecem la felul I.

Supă de roşii:

Salată de fasole:

 

Pentru felul II am mai multe sugestii.

Păstăi cu cârnaţi:

 

Sau păstăi simple:

 

Hamburger de pasăre cu cartofi natur, fasole boabe şi pastai:

Deocamdată mă opresc aici. Sper că v-am deschis apetitul.

Dar acesta nu e decât primul episod. Voi reveni cu alte fotografii.

Staţi pe aproape!

 

 

 

Un comentariu

Din categoria gastronomic

Un răspuns la „Din bucătăria lui iulianes-diverse sugestii

  1. Mi-e foame!!!! Arată foarte bine și cred că sunt și foarte bune… așa că… mi-e foame!!!!

Lasă un răspuns

