Pe unde am mai publicat

Sunt mulţumit că scrierile mele sunt apreciate si au fost publicate în mai multe reviste din ţară, dar şi din străinatate. Pe masură ce intru în posesia revistelor respective, am să postez aici. Sper că o să mă scuzaţi că mă laud, dar chiar sunt mulţumit de realizările mele.

O povestire a aparut în revista de cultură şi atitudine „Zona Literară”.

Îi mulţumesc prietenului meu Paul Gorban, redactorul şef al revistei, care mă susţine în activitatea mea literară.

O realizare importantă pentru mine este şi faptul că am rubrică permanentă în revista de cultură „Timpul”. Este vorba de o rubrică umoristică- „Umor pe vizor”.

Deja sunt două numere în care a apărut rubrica mea.

Trebuie să-i mulţumesc scriitorului şi jurnalistului Liviu Antonesei, care mă încurajează să scriu şi care a fost cu ideea rubricii mele din TIMPUL.

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

