Toyota Avensis, marca celor remarcabili

 

Am avut de curând ocazia să fac un test drive cu Toyota Avensis , cu motorizare diesel- motor de 2,0 L. Am fost încântat de ţinuta de drum, de dotarile de la bord şi de faptul că aveam şase trepte de viteză la dispoziţie. La maşina cu care mă deplasez în prezent am numai cinci trepte şi mereu parcă mi-ar mai trebui una. Am testat maşina  atât în oraş cât şi în afară şi mi-a plăcut mult cum se comportă. Avensis este foarte spaţioasă şi confortabilă. Este ideală pentru nevoile mele şi ale familiei mele compuse din patru membri.

Trebuie să vă spun că am un prieten foarte bun, care m-a introdus în lumea blogerilor şi căruia îi datorez faptul că am acest blog (el m-a ajutat să-l construiesc). Florin (aşa îl cheamă pe prietenul meu) este pasionat de maşinile japoneze şi cred că i-ar sta foarte bine la volanul unei Toyota Avensis  . Cunoaşte foarte multe chestii, chiar de amănunt, despre maşini în general şi despre cele japoneze în special. Cred că o Toyota , care se ştie că e marca cea mai vândută din lume, i s-ar potrivi foarte bine.

 

Acest text a fost scris pentru  Super Blog 2012 , etapa I.

Lasă un comentariu

Filed under auto

Lasă un răspuns

