M-am săturat de politică!

 

M-am săturat de politică!

La televizor,

în ziare,

pe stradă,

pe bancă în parc

politica este omniprezentă.

Unii sunt de stânga

iar alţii sunt de dreapta,

dar de fapt

nu sunt decât vorbe

care să ne ameţească

pe noi oamenii obişnuiţi.

Şi iar bat la uşă alegerile

şi, la fel ca Cetăţeanul Turmentat

al lui Caragiale,

mă întreb

„Eu cu cine votez?”.

Ce-ar fi dacă

aş mai vota

şi cu mine?

Fraţilor, m-am săturat de politică!

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

