Îndoiala

Printr-o crăpătură,

pe care

nici n-o bănuiam,

a intrat în sufletul meu

îndoiala.

Acum nu mai sunt

sigur de nimic.

Nu mai ştiu dacă te iubesc,

nu mai ştiu nici dacă

tu mă iubeşti.

Nu mai sunt sigur

de ceea ce voi face astăzi,

la mâine nici nu mă gândesc.

Poimâine e prea departe

şi îndoiala e mare.

Cine a mai inventat

şi îndoiala asta?

Simt cum inima mea

e ruptă în două

şi eu sunt pierdut

la mijlocul distanţei

dintre noi.

 

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

