Întoarcerea din Iad

Întoarcerea din Iad

Mergeam încet,

clătinându-mă,

uşor ameţit.

Oraşul se trezea

la viaţă.

Şi eu mă trezeam

la viaţă

pentru că mă întorceam

din Iad.

Din hainele mele

ieşea fum,

fumul cu mirosul

de acolo.

Ciudat dar nu-mi

mai aminteam nimic.

Ştiam sigur însă

că mă întorceam

din Iad.

Pe stradă oamenii

treceau indiferenţi,

nu-mi dădeau nicio

atenţie.

Şi totuşi cred

că arătam

ca dracu’.

M-am oprit

în dreptul unei vitrine

şi m-am privit.

Ăsta eram eu?

Nu mă mai

recunoşteam deloc.

Eram tot negru:

faţa îmi era neagră,

hainele îmi erau negre,

până şi mâinile

îmi erau negre.

Poate că şi gândurile

îmi erau negre.

Şi atunci m-am întrebat:

Oare sunt cu adevărat EU?

Dar cine sunt EU?

2 comentarii

Filed under literatura

2 responses to “Întoarcerea din Iad

  1. Offtopic:-articolul a fost propus pentru Blogstorming 21, pe MWB!
    http://www.mostwantedblog.org/2012/08/23/blogstorming-21/

Lasă un răspuns

