Reluare

RELUARE

Mă trezesc puţin nelămurit.

Privesc în jur şi constat

că am mai trăit

ziua asta.

Telefonul sună

la ora obişnuită:

cinci şi patruzeci şi cinci.

Alături în pat

partenera mea încă doarme.

Aşa dormea şi ieri,

întoarsă pe partea stângă.

Exact la cinci şi cinzeci

vecinul de la trei

trânteşte uşa de la apartament

şi pleacă la serviciu.

Mă dau jos din pat

şi merg la baie.

Apoi mă deplasez,

parcă cu încetinitorul,

la bucătărie.

Deschid frigiderul

şi constat că înăuntru

sunt aceleaşi alimente ca şi ieri.

Scot patru ouă

şi le prăjesc în tigaie.

Tot asta am mâncat

şi ieri.

Mă mişc în reluare

şi totul pare a fi o copie

a zilei de ieri.

La aceeaşi oră plec

la acelaşi serviciu

cu aceeaşi maşină.

Da, trăiesc o viaţă în reluare.

 

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

