Plimbare

Plimbare

Mă plimb

cu maşina.

Îmi place să conduc

cu viteză,

sper că poliţia nu e pe fir,

cu geamurile coborâte

să simt vântul

cum îmi încurcă părul.

Şoseaua se întinde

ca un şarpe uriaş

în faţa mea.

Eu şi maşina

suntem o fiinţă,

chiar dacă ea e

de fapt o

adunătură de

metal şi plastic,

şi ceva cauciuc.

În goana noastră

ea mă simte şi

eu o simt.

Trăim aventura

sau poate că

ea ne trăieşte.

Un comentariu

Din categoria literatura

Un răspuns la „Plimbare

  1. Îmi place să conduc

    cu viteză,

    cu geamurile coborâte

    să simt vântul

    cum îmi încurcă părul.

    hm.
    ….aici cred ca e poezie….

Lasă un răspuns

