Astăzi am făcut o nebunie!

Astăzi am fost la supermarket. Aveam mai multe chestii de cumpărat pe listă,  printre care şi o cutie de lapte.

Am ajuns şi la raionul de lactate  şi am luat o cutie de lapte de pe raft. Mă uit să văd când expiră, termenul e destul de departe…vă daţi seama cat e de natural laptele ăsta! Îmi atrage atenţia o inscripţie cu roşu: Deschideţi aici!

Mă uit în jur şi observ că nu e nimeni prin apropierea mea. Dar am să fac o nebunie. Nu am sa respect indicaţia de pe cutie şi n-am să deschid aici,  în magazin, cutia de lapte. Eu vreau să o deschid în linişte acasă.

Ajung la casă şi plătesc cumpărăturile. Le descarc repede în maşină. Ajung cât pot eu de repede acasă. Pun cumpărăturile la locul lor şi cutia de lapte pe masa din bucătărie.

Acum am s-o deschid. Şi am deschis-o. De fapt acolo scrie ” Deschide aici!”. Aici poate să însemne şi în bucătăria mea.

Oare?

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

