Caniculă

Caniculă

Nu ştiu de ce

soarele s-a supărat

pe mine.

Vine la geam

şi toarnă

toată căldura

în apartamentul meu,

în sufletul meu.

Creierul se topeşte

şi gândurile îmi curg

pe covor.

Trebuie să fiu atent

să nu calc pe ele.

Mai bine merg

la bucătărie

să iau mătura şi făraşul

şi să-mi adun gândurile

de pe jos.

Apoi, cu mintea golită,

merg să arunc gunoiul.

Am grijă să-mi recuperez

trupul

şi să-l aduc înapoi acasă.

Scrie un comentariu

Din categoria literatura

Lasă un răspuns

