Cum s-a făcut de mi-a intrat poezia în suflet

Cum s-a făcut de mi-a intrat poezia în suflet

Am deschis uşa de la intrare

ca să plec în oraş

cu treburi.

Lipită de uşă era poezia

şi, neinvitată de nimeni,

a dat buzna în apartamentul meu.

S-a instalat în living

pe canapea.

M-am întors din drum,

nu puteam lăsa poezia

singură în casă.

Nebunatică cum e ea,

cine ştie dacă

mai găseam locuinţa

aşa cum o lăsasem.

M-am aşezat în fotoliu

în faţa ei.

Am privit-o în ochii ei

căprui, albaştri, negri, verzi

şi am simţit cum

sentimentele îmi intră în suflet.

Poezia s-a ridicat

şi a păşit spre mine.

M-a privit cu ochii

ei căprui, albaştri, negri, verzi,

pătrunzători

şi a intrat în mine.

De atunci simt, vorbesc,

trăiesc

poezie.

Un comentariu

Din categoria literatura

Un răspuns la „Cum s-a făcut de mi-a intrat poezia în suflet

  1. Pe cat de simpla exprimarea, pe atat de „touchant” mesajul!

Lasă un răspuns

