Impresii din tabăra Artgothica de la Sibiu – episodul 4

Şi a venit şi ziua a treia a taberei. Organizatorii sunt la post, încă de dimineaţă.

Călin Sămărghiţan şi Dan Herciu au avut grijă ca să ne simţim cât mai bine la Sibiu. Şi au reuşit!

A doua zi de ateliere literare a fost foarte bogată.

Editura Grinta din Cluj a prezentat mai multe cărţi şi poeţi ce au fost publicaţi de aceasta.

Au citit din poeziile lor:

Marian Dragomir

Călin Derzelea

Daniel Dăian

Iată şi o carte foarte frumoasă apărută la Editura Grinta şi prezentată de Amelia Stănescu:

Actorul Mihai Bica a interpretat şi el câteva poezii. De fapt acesta ne-a încântat cu poezie pe parcursul întregului sejur de la Sibiu.

Au mai citit din poeziile lor:

Cezara Răducu

Maria Dobrescu

Marius Aldea

După-amiaza am mers la sediul Forumului Democrat German, unde s-au decernat Premiile naţionale pentru poezie „Mircea Ivănescu”.

Vă prezint trofeele :

Crista Bilciu a luat premiul pentru debut:

Paul Vinicius a luat Marele premiu „Mircea Ivănescu”:

Seara a fost o nouă noapte a poeţilor laBohemian Flow art&pub din Piaţa Mică din Sibiu.

Un puşti de numai 12 ani ne-a încântat cu muzica lui.

A fost frumos şi toată lumea s-a simţit bine:

Am dansat şi am avut o parteneră de dans deosebită, Amelia Stănescu:

Unii au preferat să fie sub acoperire:

Duminică dimineaţă am plecat spre casă, încărcat de cărţi, reviste şi multe amintiri frumoase!

Cer scuze dacă am mai uitat câte ceva, dar au fost atât de multe întâmplări pe parcursul taberei, încât e aproape imposibil să cuprinzi totul.

2 comentarii

Filed under artistic, literatura

2 responses to “Impresii din tabăra Artgothica de la Sibiu – episodul 4

  1. Bravo, fericitule !!!
    De 2 ani doresc sa merg in asta tabara … si nu am reusit inca😦 …
    Mai scrie, sa ma bucur si eu 🙂 !

Lasă un răspuns

