Impresii din tabăra Artgothica de la Sibiu – episodul 3

Tot în ziua a doua a taberei am mai remarcat două cărţi de poezie deosebite:  „Liniştea de dinaintea liniştei” de Paul Vinicius, câştigătorul Marelui premiu „Mircea Ivănescu” şi „Aşternuturi de ploaie” de Amelia Stănescu, un volum în franceză şi română.

Vă vorbeam în episodul trecut despre revistele prezentate în cadrul atelierelor literare. Am să detaliez puţin.

Florentina Loredana Dalian şi Florin Ciocea ne-au vorbit despre revista culturală „Helis” şi despre cărţile apărute la Editura Helis:

Florin Dochia a prezentat „Revista nouă”.

Daniel Vorona ne-a vorbit despre revista „Vama literară”.

După-amiază am mers la Biblioteca Judeţeană Astra Sibiu, unde am facut cunoştinţă cu doi poeţi membri ai asociaţiei Nevăzătorilor din Sibiu.

Seara ne-am mutat în cafeneaua ArtCafe, unde s-a desfăşurat „Noaptea poeţilor”: poezie şi muzică.

Călin Sămărghiţan a fost moderatorul serii:

Maria Gheorghiu ne-a încântat cu muzica ei:

Poetesele şi poeţii au citit sau interpretat din poeziile lor.

Amelia Stănescu:

Mirela Lungu

Florin Dochia

V-am dat doar câteva exemple, dar au fost mult mai mulţi poeţi care ne-au introdus în lumea poeziei.

Târziu în noapte…sau devreme dimineaţă, ne-am retras la Casa cu Cariatide. Câteva ore de somn şi apoi urmează o nouă zi de tabără.

Dar despre ce s-a mai întâmplat în a treia zi, vă voi vorbi în episodul 4.

Lasă un comentariu

Filed under artistic, literatura

Lasă un răspuns

