Greu de suspendat?

Desigur că fac aluzie la Băsescu. Mulţi români i-au zis deja „PA!” şi au ieşit în stradă să se bucure, aducându-ne aminte de anul 1989.

Dar s-ar putea sa fie un pic mai greu de suspendat. Am aşa un presentiment. Nu ţin cu Băsescu pentru că m-am săturat să ne prostească pe faţă. Nu ţin însă nici cu Ponta şi Antonescu, care sunt mânaţi în luptă de maf…scuze…de susţinătorii ce-i au în spate. Ca tot românul imparţial, continui să mă întreb: „Eu cu cine votez?”.

Mi-a placut (sper că sesizaţi ghilimelele) că Băsescu îl face mincinos pe Ponta. El care într-o zi ne zicea ceva, pentru ca a doua zi să spună exact contrariul! Cu alte cuvinte, mincinosul strigă mincinoşii.

Sunt de acord că trebuia strânsă cureaua având în vedere criza mondială. Dar de ce austeritatea a fost numai pentru căţei, iar dulăii au cheltuit în continuare fără grijă. De exemplu dl. preşedinte (sau să zic expreşedinte?) a cheltuit o grămadă de bani pentru amenajarea vilelor preşedenţiei. Să mai amintesc câţi bani a cheltuit aiurea doamna Udrea? Desigur „aiurea” din punctul de vedere al nostru al oamenilor obişnuiţi, pentru că banii au ajuns unde trebuie, la prietenii PDL.

Să nu credeţi că dacă sunt împotriva lui Băsescu şi a PDL-ului, îmi place de USL. În momentul când l-am văzut pe Hrebenciuc cum prinde din nou glas, mi s-a pus pata.

Păi pe cine naiba (scuzaţi expresia, dar sunt nervos de la canicula asta) să mai votezi în ţara asta?

5 comentarii

Filed under Politic

5 responses to “Greu de suspendat?

  1. Iulian, eşti sigur 100% de cele afirmate? Anume, că Băsescu a aruncat bani pe amenajări de vile, şi E.U. a cheltuit bani aiurea? Nu cumva priveşti prea mult la a3?
    Nu trece o zi fără să trec în revistă presa autohtonă, şi cu toate astea, nu am auzit de aşa ceva.
    Până una alta, ministerul condus de Udrea a fost campion la atragerea de bani europeni, bani din care s-au făcut cele pe care le insinuezi.

    • Dorin, nu sunt sigur 100% sigur pentru ca nu am vazut documente.Dar sunt sigur ca toti politicienii ne-au mintit si ne mint in continuare:si cei din PDL si cei din USL. Indiferent cine a fost la putere, eu ca cetatean am fost in pierdere. Si atunci cum sa mai am incredere in politicieni?

  2. Irina

    Iulian…nu sunt pro dar nici contra. Esti un tip destept pt. care am tot respectul, deci retine: s-a furat pe ambele guvernari?da! Cand esti corect este ca nu ti-e frica de nimic??? Mai erau 3 luni si scapam de el, este?? Ne-am facut de ras in toata lumea asta???(si, daca eram o tara fara demnitete, nu ne pasa, dar, suntem mandri pt. ca avem si de ce)! Acum ,,palma” finala….stii cati bani se cheltuie pt. moftul unui om, care rade de noi toti, stii cati, Iulian?? Ce-o sa ne facem…daca intr-o zi…d-l…stim noi cine, o sa ne spuna ca nu mai sunt bani pt. salarii si pensii. Oare cate nu se puteau face cu banii care se baga acum in …..e Basesecu, nu-i Basescu Asta este durerea mea!!

    • Irina, ai si tu dreptate, se cheltuie niste bani care vor fi scosi tot din buzunarele noastre.
      Eu mi-am expus o parere, nu e cea mai buna poate, dar e a mea!

  3. Sa stii ca si eu sunt impartiala, Iulian, as fi dorit sa se infiinteze un partid al oamenilor care sa vrea binele acestui popor. Basescu isi bate joc pur si simplu, pe el il gasesc vinovat acum: daca poprul nu-l mai vrea, de ce nu demisioneaza? Nu vedeti ca sta cu dintii legat de scaunul de la Cotroceni? Pai, Elena Udrea o fi adus bani, dar unde sunt? 4 miliarde de euro se reflecta in acele sali de sport facute in satele unde nu exista nici curent electric, daramite utilitati?! Haide, sa fim seriosi! Toti fura! Mi-as dori ca cei de la putere sa se loveasca la cap si sa se trezeasca sa faca ceva pentru aceasta tara, fara s-o mai jefuiasca, atat cat a mai ramas…Nu vedeti ce debandada este cu cu aceasta lista a celor care au drept de vot? Cine sunt vinovatii? Ai celor care conduc primariile, al functionarilor, , toti sunt niste ignoranti…

Lasă un răspuns

