Cetăţean european?

Astăzi am fost la cumpărături la supermarket. Nu spun denumirea magazinului, că nu vreau să-i fac reclamă proastă. Deocamdată.

Apropo de reclamă. Cred că aţi văzut reclamele cu cetăţeanul european indignat. Ei, astăzi am fost şi eu un cetăţean european care cică are drepturi.

Dar să vă povestesc ce s-a întâmplat. Am intrat în magazin şi am început să pun în cărucior diverse produse. La un moment dat am ajuns la raionul de salamuri, cu servire asistată cum e limbajul comercial. În vitrina frigorifică am văzut nişte parizer feliat care arăta destul de bine şi m-am hotărât să cumpăr. Dar nu avea afişat preţul. O întreb pe vânzătoare cât costă şi ea îmi răspunde că e produs nou şi că n-are preţul.

-Păi de ce aţi expus produsul în vitrină dacă nu aveţi preţ? o întreb eu. Şi cum se poate să nu aveţi preţ la ora asta? Menţionez că era zece jumătate A.M.

Angajata ridică din umeri. Cer să vorbesc cu un şef, dar îmi spune că ea nu are cum să cheme pe cineva. Nu-i nimic, îmi zic eu , am să chem eu pe cineva. Merg la Informaţii şi solicit să discut cu un responsabil de la raionul de salamuri. Mă întorc la raion şi în scurt timp vine o doamnă căreia îi explic care-i problema. Doamna respectivă se duce să se informez şi vine cu preţul. Oare era aşa de greu să se rezolve această problemă şi fără să fac eu un pic de agitaţie?

Şi tot astăzi m-am mai lovit de un angajat care aducea marfă la raft cu un transpalet. Era foarte supărat că nu m-am ferit mai repede din calea lui. Ce, nu vedeam că are treabă?

Ei, dar sunt cetăţean european, nu-i aşa? Am drepturi!

Lasă un comentariu

Filed under social

Lasă un răspuns

