Din bucătăria lui Iulianes- o propunere pentru masa de prânz

Astăzi la prânz nu ştiam ce să fac de mâncare. Până la urmă am improvizat ceva ad-hoc.

Am gătit hamburger de pui cu şniţele de dovlecel şi garnitură de mazăre şi cartofi natur condimentati cu paprika. Alături am pregătit o salată clasică (ceapă verde, salată românească din grădină de la socri, castraveţi, roşii).

Dar să detaliez puţin:

– hamburgerul de pui l-am cumpărat de la Lidle şi l-am prăjit lejer în tigaie cu foarte puţin ulei.

– Şniţelele de dovlecel sunt simplu de facut: se curăţă dovleceii de coajă, se taie felii potrivite, se dau prin ou bătut şi făină şi se prăjesc în ulei. Cînd s-au prăjit se pun pe o farfurie pe care am aşezat prosop de hârtie pentru a absoarbe uleiul.

– Mazărea e si mai simplu de facut, am mai folosit ceapă verde şi mărar .

-Cartofii sunt fierţi în apă cu puţină sare.

Aşadar toate sunt simple şi combinaţia lor e destul de spectaculoasă şi apetisantă.

Lasă un comentariu

Filed under gastronomic

Lasă un răspuns

