Cutremur!

Staţi liniştiţi! Nu săriţi pe geam! Nu e cutremur în Vrancea, e în PDL! Cutremurul a măturat conducerea partidului.

Se pare că am scăpat în sfârşit de Boc nemuritorul, cel care până acum a căzut mereu în picioare. De fapt şi de data asta a cazut destul de frumos pentru că s-a ales primar de Cluj. Noi am scăpat de el, clujenii nu. Dar nici nu au vrut să scape de el. Ba chiar din contra aş zice.

Eu parcă n-aş vrea ca PDL-ul să dispară. Este nevoie şi de opoziţie, pentru că altfel vom ajunge tot de unde am plecat. Şi când văd intervenţiile lui Hrebenciuc sau declaraţiile lui Năstase, simt cum mă trece un fior rece pe şira spinării. Tare mi-e teamă că ne învârtim într-un cerc vicios şi că de fapt nu am rezolvat nimic prin instalarea la putere a USL-ului. Sper să mă înşel.

Mi-aduc aminte de vorbele lui Tanase, care mi se par atât de actuale:

Pleacă ai noştrii vin ai noştrii, noi rămânem tot ca proştii! 

Lasă un comentariu

Filed under Politic

Lasă un răspuns

