Mâine votăm!

Am onoarea să vă salut, stimabililor!

Iaca mâine trebuie să mergem la vot, aşa cum trebuie să facă orice cetăţean onest şi patriot. Dar de la Caragiale încoace, nu mai reuşim să scăpăm de întrebarea: „Eu cu cine votez?”.  Bunăoară iau cazul meu particuler, care trebuie să votez pentru primarele de Iaşi, pentru consiliul local şi cel judeţean. Actualul primar pare bine infipt si cu şanse mari la realegere, dar pe mine nu m-a convins. Şi dacă eu aş fi singurul, n-ar fi o mare problemă. Dar sunt mulţi ieşeni care sunt nemulţumiţi de cum a administrat oraşul. Păi primarele a fost plecat mai mult pe la Bucureşti, unde are foncţie mare în partid şi nu prea a avut timp să se mai ocupe de oraş. Să credem oare că se va ocupa de acum încolo mai mult? Chestiunea nasoală este că actualul edil nu prea are concurenţă. Contracandidaţii lui sunt poate şi mai răi.

Aşa că stau strâmb şi încerc să judec drept. Dar întrebarea rămâne: Eu cu cine votez, neicuşorilor?

De votat trebuie votat, că doar sunt cetăţean onesc şi cu simţ de răspundere. Dar îmi vin în minte şi vorbele marelui Tănase:

„Vin a-i noştri, pleacă a-i noştri,

Noi votăm cu toţi ca proştii!”

Citatul este din memoria, care îmi mai joacă feste. Dar esenţa rămâne.

Dar, serios, eu cu cine să votez?

Vă las sănătoşi! Plec la coana Joiţica să mă desluşescă ea. Musai că trebuie să ştie cu cine să votez! Să-mi rază mie favoritele, dacă nu-i aşa…hîc! Scuzaţi…e de la berea cu care m-a cinstit primarele! Păi se putea să-l tratez cu refuz?

Mă întrebaţi dacă-l votez pentru că mi-a făcut cinste? N-are a face cinstea cu votarea, că doar i-am băut pe toţi candidaţii. Dar de votat, am să votez numai pe unul. Nu spui care…

2 comentarii

Filed under Politic, social

2 responses to “Mâine votăm!

  1. … :)))) ! dar si :((….

Lasă un răspuns

