Gânduri după jumătate de secol

Astazi am împlinit o jumătate de secol! Parcă nu-mi vine să cred …chiar sunt aşa de bătrân? Eu nu ma simt deloc bătrân. Nu-mi vine să cred că tocmai am împlinit 50 de ani! Sunt încă tânăr şi plin de forţă şi gata să fac lucruri noi.

Am primit o grămadă de felicitări de la prieteni şi nu pot să răspund fiecăruia în parte. De aceea am să scriu aici un mic mesaj pentru toţi prietenii mei.

Vă mulţumesc mult pentru urări, dragii mei prieteni! Pur şi simplu m-aţi copleşit cu urările voastre, nici nu pot să vă  răspund la fiecare. Aşa că vă mulţumesc în bloc tuturor.

4 comentarii

Filed under social

4 responses to “Gânduri după jumătate de secol

  1. Ursulika

    La multi ani inca o data Iulian!!!..Sanatate si multe impliniri iti doresc🙂

  2. LA MULTI ANI, DOMNULE IULIAN SARBU !!!
    50 de ani – o varsta frumoasa !!

Lasă un răspuns

