Am să arunc în aer…grijile!

Mă trezesc cu greu. Clipesc de mai multe ori să-mi dezlipesc ochii, lipiţi de somnul greu de astă noapte. Cobor din pat şi mă îndrept spre bucătărie, după un scurt popas la baie. Deschid radioul şi bucătăria este invadată de melodia K boom a lui CRBL. Daaa, e buna melodia asta! E plină de optimism. Parcă nici nu mai contează că e din nou luni şi că am o tonă de probleme de rezolvat.

Chiar, de ce nu aş putea să arunc în aer grijile şi problemele ? Vorba cântecului. Aş deveni brusc mai uşor. Şi viaţa mi s-ar părea mai frumoasă. Dar ar fi prea simplu. Cum ar fi viaţa noastră dacă nu ne-am chinui, măcar puţin. Ar fi prea siropoasă şi tot nu ne-ar place.

Mă apuc să pregătesc micul dejun, pentru mine şi partenera mea. Ăsta e tabietul meu de fiecare zi.

Şi e iar luni…Şi ce dacă? K BOOM!

3 comentarii

Filed under literatura

3 responses to “Am să arunc în aer…grijile!

  1. sa ma inveti si pe mine asta, serios! cum sa le arunc in aer…cand ele sunt asa multe?!

  2. Le lasi in voia muzicii :))

Lasă un răspuns

