Lumea orientală din cărţile Danielei Zeca

Trebuie să vă mărturisesc că am fost cucerit de atmosfera fermecătoare din cele două cărţi din seria orientală ale Danielei Zeca. Este vorba chiar de cele două cărţi din poza de mai sus: „Istoria romanţată a unui safari” şi „Demonii vântului”.  Poveştile din cele două cărţi se întâmplă în locaţii geografice diferite. În cazul primului volum e vorba de lumea arabă din nordul Africii, iar în cel de al doilea acţiunea are loc în zona Golfului Persic. Autoarea s-a documentat chiar la faţa locului pentru a scrie aceste două romane.

O recenzie realizată de mine la „Demonii vântului” puteţi citi pe site-ul http://www.hyperliteratura.ro unde sunt editor:

http://hyperliteratura.ro/demonii-vantului-de-daniela-zeca/

În curând , tot pe site-ul la care am făcut referire mai sus,  va apare un interviu cu Daniela Zeca, director al postului TVR Cultural, scriitoare şi profesor la Facultatea de Jurnalism.

Am să vă provoc la un dialog şi am să vă rog să-mi spuneţi ce întrebari aţi avea pentru scriitoarea Daniela Zeca.

3 comentarii

Filed under literatura

3 responses to “Lumea orientală din cărţile Danielei Zeca

  1. Daniela Zeca Buzura

    Dacă am reușit să conving măcar zece cititori care să aibă onestitatea dumneavoastră de lectură, dincolo de insinuări, de interese conjuncturale sau de grup, de rivalități literare- atunci a meritat să scriu. Vă mulțumesc pentru încredere.
    Daniela Zeca Buzura

    • Cand citesc o carte, caut sa nu ma las influentat de comentariile altora. Cartile dv. chiar mi-au placut! Sunt sincer pentru ca nu am niciun interes sa va mint.

  2. feble criss

    imi scapa ceva! in iunie am programat in programul de lectura aceasta carte! Istoria romantata a unui safari! adejudecat!

Lasă un răspuns

