Cum mi-am lichidat şefu’- Episodul 3

Conduc cu viteză moderată. Nu vreau să atrag atenţia asupra mea. Frânez brusc şi trag pe dreapta. Cobor geamul de la portieră şi strig:

– Hei, Sue!

Tipa după care strig se face că nu aude şi merge mai departe. O urmăresc şi eu cu maşina. La un moment dat se întoarce brusc şi vine lângă portieră.

– Nu stau de vorbă cu necunoscuţi, mai ales la ora asta! îmi trânteşte Sue.

Hai să nu vă mai ţin în tensiune. Sue e prietena mea cea mai buna. Mai am eu una, dar e bine ca să nu ştie de ea. A fost plecată câteva zile la măsa că e bolnavă. Chiar mi-a lipsit. Acuma se joacă cu mine.

– Păi atunci să facem cunoştinţă: eu sunt prinţul din Cartierul de vest şi aş vrea să fim prieteni. Da’ prieteni apropiaţi, dacă mă-nţelegi…

Sue deschide portiera, se aşează pe scaun şi se lipeşte de mine.

– Aşa de apropiaţi e bine? întreabă ea pe un ton languros.

– Cred că pentru început e bine şi aşa!

– Ei, dar ce ai pe banchetă? mă chestionează ea după ce aruncă o privire în spate.

– Am de făcut o livrare, mi-a dat şeful de treabă!

Şi chiar că mi-a dat de treabă, cu vârf şi îndesat. Cu ochii la formele aerodinamice ale lui Sue, uitasem complet de cele trei cadavre cu care mă plimb în noapte.

– Şi livrarea asta nu mai poate aştepta până mâine? mă întreabă ea cu subînţeles.

Mă uit la Sue. Doamne, da’ bine mai arată! Îmi vine să las baltă totul şi să merg cu ea acasă, dar trebuie să scap de „coletele” ce le am în maşină.

– Uite cum facem: te las la mine acasă şi eu rezolv repede cu livrarea şi pe urmă vin şi ne facem de cap.

– Ei, numai să nu găseşti locul ocupat dacă întârzii.

– Nu cred că se riscă cineva să-mi ia locul. S-ar putea să se trezească cu nişte găuri în plus, zic eu agitând pistolul în mâna dreaptă.

– Vai dar se poate? Un prinţ nu se comportă aşa, spune Sue cu o voce miorlăită.

Nu ştiu de ce, dar eu o găsesc grozavă şi când se strâmbă aşa.

– Un prinţ din Cartierul de vest chiar aşa se comportă, scumpo!

Demarez în trombă spre casă. E cam riscant pentru că trebuie să ocolesc cam mult, dar ce nu fac eu pentru Sue.

Ajungem fără probleme în faţa casei mele. Ne sărutăm lung. Îmi vine iar să uit de toate şi să intru cu ea în casă. Mă stăpânesc însă. Cu greu. Sue coboară şi se duce spre uşa de la intrare . Eu demarez rapid, fără să mă mai uit în urmă. Mă grăbesc să ascund cadavrele ca să mă pot întoarce cât mai repede.

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

2 comentarii

Filed under literatura

2 responses to “Cum mi-am lichidat şefu’- Episodul 3

  1. M.Serban.

    Are un inconfundabil aer anglo-saxon, care-mi aduce-aminte de clasicii policierului…

Lasă un răspuns

