Din bucătăria lui Iulianes- o salată mai specială

Aseară mă gândeam ce să mănânc eu mai uşor, după mesele încărcate de Paşte, şi m-am hotărât să fac o salată cu ce am mai găsit prin frigider.

Ingrediente:

salată verde;

ceapă verde(eu am pus numai cozi de ceapă);

ridichi;

roşii;

Castraveţi;

rămăşiţe de la friptura de miel de la Paşte (bucăţi de carne rămase pe fundul tăvii împreună cu legumele rămase, cartofi, morcov, patrunjel, telina);

oţet balsamic şi ulei de măsline, sare, piper;

telemea.

Modul de preparare este foarte simplu.

Se taie toate legumele (inclusiv cele ramase în tava de la friptură). Se amestecă într-un bol corespunzător, se condimentează după gust. Se rade telemeaua pe deasupra pe răzătoarea mare sau mică, după dorinţă.

Nu am dat cantităţi exacte pentru că aici intervine doza voastră de subiectivism.

POFTĂ BUNĂ!

Lasă un comentariu

Filed under gastronomic

Lasă un răspuns

