Reviste în care au apărut prozele mele

Observ că, încet-încet, prozele mele scurte sunt promovate de tot mai multe reviste literare. Am să fac aici un mic bilanţ al apariţiilor de până acum:

Primele apariţii au fost în revista TIUK.

Prietenul meu Mihail Vakulovski, m-a găzduit în revista lui în două numere consecutive şi îi mulţumesc pentru asta!

O altă revistă care m-a publicat a fost Zona Literară, o revistă de înaltă ţinută atât ca şi conţinut cat şi ca prezentare.

Trebuie să-i mulţumesc prietenului meu Paul Gorban( redactorul-şef al acestei reviste), care mă sprijină în activitatea mea de scriitor.

O altă revistă în care au apărut prozele mele scurte este revista culturală TIMPUL.

Un alt susţinător al meu (şi îndrumător) este scriitorul Liviu Antonesei (datorită lui am apărut în revista Timpul) căruia ţin să-i mulţumesc în mod deosebit pentru sprijinul constant pe care mi-l dă!

Ăştia ar fi primii paşi ai mei pe tărâmul literaturii, dar promit să nu mă opresc aici!

2 comentarii

Filed under literatura

2 responses to “Reviste în care au apărut prozele mele

Lasă un răspuns

