Cum mi-am lichidat şefu’-Episodul 2

Pe toţi dracii! Bulangii au scos pistoalele şi le îndreaptă către mine. Bag piciorul în acceleraţie, sper să nu-mi iasă prin podea. În parbriz apare o gaură şi moartea îmi şuieră pe la ureche. Cei doi trag în mine. Frânez brusc şi trag de volan. Îi secer cu laterala maşinii pe indivizi şi-i culc la pămînt. Nici nu s-a oprit bine automobilul, că şi sar afară cu pistolul în mână. Trag întâi în Bill. Tresare, după care rămâne nemişcat la pământ. Mă uit spre Bob. Tocmai s-a ridicat în patru labe şi îşi caută înebunit pistolul.

–         În locul tău nu m-aş mai agita, îi şoptesc eu la ureche. Şi îmi lipesc ţeava pistolului de căpăţâna lui.

–         Nu trage! Fac orice îmi ceri!

–         Daaa? Atunci fă-mi plăcerea şi crapă!

Şi apăs pe trăgaci. Chestia este că acum m-am procopsit cu trei cadavre în loc de unul. Trag morţii la mine ceva de speriat, măi băieţi!

Deschid portbagajul şi îl înghesui pe Bill lângă şef. Problema e că nu mai am loc şi pentru Bob. Scotocesc prin maşină şi găsesc un sac de plastic. Mă chinui să-l bag pe Bob în el. Nu încape chiar tot. Picioarele îi rămân pe afară. Parţial. Mă lupt cu cadavrul ca să-l aşez  pe bancheta din spate. Al dracului de greu e Bob ăsta! De fapt cea mai rămas din el. Reuşesc în sfârşit să-l bag înăuntru. Tocmai la timp pentru că trece o maşină. Se pare că o să am e lucru noaptea asta. Trebuie să fac dispărute cadavrele celor trei. Mă instalez la volan şi demarez spre marginea oraşului. Ştiu acolo un şantier, unde este paznic un amic. Îmi e dator, aşa că o să mă ajute să scap de bagajul nedorit ce-l am la bord.

Caut la radio nişte muzică care să mă mai înveselească. Găsesc ceva ce-mi place. E celebrul şlagăr „ Sărută-mă iubite chiar dacă te grăbeşti!”. Conduc relaxat, aproape binedispus. De parcă n-aş avea trei hoituri în maşină. Deodată tresar violent. În faţă e un filtru de poliţie. Se pare că opresc toate maşinile. Îmi trece prin cap să întorc şi să fug, dar văd o motocicletă de poliţie trasă pe dreapta. Nu am cum să scap dacă sunt urmărit de maşinăria aia. Am cam băgat-o pe mânecă: am trei cadavre la bord şi în plus am mai şi băut whisky ca să-mi fac curaj. Bag repede în gură o lamă de gumă mentolată. Până ajung la rând sper să nu se mai simtă damful de tărie. Dar ce dracu’ fac cu morţii, măi băieţi?

Un ofiţer de poliţie vine lângă mine şi-mi cere actele. Se uită la ele cam nemulţumit că sunt în regulă.

– Vă rog să coborâţi din maşină, imi spune poliţaiul.

Mă execut, deşi simt că mi se moaie picioarele. O să fie cam greu să-i împuşc pe cei trei poliţai care controlează maşinile. Sunt prea dispersaţi. Plus că mai sunt şi câteva maşini oprite. Ar trebui să-i omor şi pe martori. Cam multe crime pentru o singură seară!

– Mergeţi vă rog pe linia albă! strigă omul legii.

Am băut eu ceva, dar nu sunt beat. Merg sigur pe mine pe linia indicată de poliţai. Se pare că mă descurc bine pentru că primesc actele înapoi.

– Unde mergeţi? mă întreabă tipul în uniformă, uitându-se la sacul de pe bancheta.

– Ei, la dracu’! M-a trimis nevasta cu rufele la spălătorie, parcă nu puteau să mai aştepte până mâine. Este o spălătorie non-stop după colţ.

– Ha,ha, bine că nu-s însurat, zice poliţistul foarte amuzat.

Mă urc în maşină şi demarez uşor. Mă uit în oglindă şi văd cu satisfacţie că poliţaii nu-mi mai dau atenţie. S-au adunat în jurul unui şofer care vociferează nervos.

Am scăpat ca prin urechile acului. Ar cam fi cazul să scap cât mai repede de bagajele compromiţătoare.

Nota autorului:

Dacă doriţi să citiţi primul episod, căutaţi în arhiva blogului la inceputul lui martie a.c.

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

2 comentarii

Filed under literatura

2 responses to “Cum mi-am lichidat şefu’-Episodul 2

  1. Felicitari! Foarte bine scris. Chiar ma gindeam cind o sa puneti partea a doua…

    • Multumesc, Nicoleta! O sa urmeze si partea treia. Cine ştie? Poate iese până la urmă un roman…
      Şi uite-aşa am să am două romane poliţiste aproape simultan!

Lasă un răspuns

