Cum l-am cunoscut pe poetul Marius Ştefan Aldea

Pe Marius Ştefan Aldea l-am cunoscut la Iaşi, în toamna anului trecut, când şi-a lansat cartea de poeme „Simfonia frânei”.

Am descoperit în el un interlocutor cu care poţi discuta multe şi un poet care scrie din mers. După lansare, la cafeneaua literară ce am organizat-o ad-hoc, ne-a citit ultimul poem scris în trenul ce l-a adus la Iaşi.

Alte lucruri interesante despre el puteţi citi în interviul ce i l-am luat de curând.

http://hyperliteratura.ro/interviu-cu-poetul-marius-stefan-aldea/

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

