Arhiva zilnică: 14/03/2012

Din culisele unui interviu- cum l-am luat la întrebări pe Andrei Ruse

Astăzi a apărut pe site-ul Hyperliteratura.ro interviul ce i l-am luat scriitorului Andrei Ruse, fondatorul acestui site.  De o bucată de vreme colaborez cu echipa Hypera, luîndu-i la întrebări pe scriitori. Şi Andrei Ruse se ocupă cu sportul ăsta (adică cu interviurile).

Într-o discuţie ce am avut-o cu el, pe marginea interviurilor luate de mine, i-am zis (mai mult în glumă): ” Andrei, mi-a venit o idee un pic nebunească! Tu tot iei interviuri la unul şi la altul, ce-ar fi să-ţi iau eu un interviu ţie?” . Dar vroiam să-i pun nişte întrebări un pic mai ciudate. Andrei a fost de acord pe loc, i s-a părut şi lui interesantă ideea mea.

L-am ţinut în şah o săptămână până  i-am trimis întrebările. În week-end-ul trecut i le-am trimis. Am rămas un pic uimit când, duminica pe la 7,00 dimineata, Andrei era on line şi mi-a spus că s-a trezit cu gândul la interviul meu.

Şi ceea ce a ieşit puteţi citi mai jos:

http://hyperliteratura.ro/interviu-cu-scriitorul-andrei-ruse-creatorul-hyperliteratura-ro/

Nota: În fotografia de mai sus, Andrei Ruse la lansarea „Dilărului pentru o zi” la Iaşi.

Scrie un comentariu

Din categoria literatura