Impresii personale de la târgul de carte Librex Iaşi (2)

Acum câteva zile şi-a închis porţile Târgul de carte Librex de la Iaşi. În prima parte v-am vorbit despre o parte din  impresiile mele în urma vizitelor la târg. Astăzi am să continui.

M-am întâlnit aici cu mai mulţi prieteni cu care împart pasiunea pentru cărţi şi pentru lectură.

Scriitorul şi criticul literar Paul Gorban era aici şi mi-a recomandat mai multe cărţi.

Yonuţa şi Diana m-au invitat la standul Librăriilor Humanitas unde am descoperit multe noutăţi. Acuma nu-i problemă că eu oricum vizitez destul de des librăria Humanitas de pe strada Lăpuşneanu.

Am întâlnit-o la târg şi pe Nicoleta Dabija, care era foarte adâncită în lectură.

Trebuie să vă spun că atmosfera a fost foarte bine condimentată, priviţi mai jos:

În ultima zi a avut loc şi extragerea câştigătorilor la tombola organizată cu ocazia târgului. Au fost oferite cărţi din partea expozanţilor.

Publicul a fost numeros, atât la lansări cât şi pe la standuri.

Am să mă opresc aici cu impresiile mele.

N-am să mă opresc însă din lectură. Vă doresc să aveţi lecturi minunate!

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

