Impresii personale de la târgul de carte Librex Iaşi (1)

Ca un împătimit de lectură ce mă aflu, nu puteam rămâne indiferent faţă de deschiderea Târgului de carte Librex din oraşul meu.

Pentru mine incursiunile la târg(am fost acolo în fiecare zi) au fost destul de periculoase pentru că am găsit o grămadă de cărţi de care m-am îndrăgostit. Tare le-aş fi luat acasă cu mine, dar costau o grămadă de bani…cu toate reducerile generoase pe care le-au făcut expozanţii. Aşa că mi-am cumpărat şi eu doar câteva cărţi, care erau cu preţul un pic mai redus, priviţi mai jos dacă sunteţi curioşi:

Da, o să ziceţi că sunt mai mult cărţi poliţiste. Este adevărat, dar sunt cărţi poliţiste scrise de către doi mari maeştri ai genului de la noi: Rodica Ojog-Braşoveanu şi George Arion. Şi n-am rezistat să nu cumpăr o carte scrisă de unul din autorii mei preferaţi: Charles Bukowski.

Preţurile au fost foarte convenabile, drept mărturie stau pozele de mai jos:

Au fost prezente principalele edituri din ţară: Polirom, Cartea Românească, Humanitas, Corint, Paralela 45, Nemira etc. De asemenea am remarcat o editură de la Nisa (Franţa) şi alta de la Chişinău (Republica Moldova).

Au participat la evenimentele târgului numeroase personalităţi: acad. Constantin Bălăceanu Stolnici, acad. Răzvan Theodorescu, scriitorul Ioan Holban, directorul Teatrului Luceafărul de la Iaşi ca să enumăr numai câţiva.

Academicianul Constantin Bălăceanu-Stolnici ne-a vorbit despre Brâncuşi.

Academicianul Razvan Theodorescu a vorbit la lansarea unui dicţionar enciclopedic aparut la Editura Universitaţii A.I.Cuza din Iaşi.

Scriitorul Ioan Holban a fost prezent la mai multe evenimente din cadrul târgului.

Voi reveni cu alte impresii într-o postare viitoare.

Asadar,

VA URMA

 

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under literatura

Lasă un răspuns

