Invitaţie la târgul de carte Librex de la Iaşi

Am plăcerea să vă semnalez deschiderea târgului internaţinal de carte- Librex de la Iaşi. Acesta s-a deschis astazi la Sala Polivalentă şi durează 5 zile (29.02- 04.03.2012). Vă prezint câteva fotografii din prima zi. Un reportaj mai amplu veţi putea vedea pe site-ul Hyperliteratura, după terminarea târgului.

– Afişul târgului:

– Două frumoase domnişoare întâmpină vizitatorii:

– Le-am întâlnit aici şi pe prietenele mele de la Librăria Humanitas Lăpuşneanu: Yonuţa şi Diana.

– M-am întâlnit şi cu Nicoleta Dabija, o bună prietenă de pe Facebook şi nu numai:

Nicoleta avea o geantă plină de cărţi. Eu n-am cumpărat nimic încă, astăzi doar am prospectat piaţa.

Preţurile sunt foarte atractive, priviţi şi voi!

 

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31

2 comentarii

Din categoria literatura

2 răspunsuri la „Invitaţie la târgul de carte Librex de la Iaşi

  1. chiriac florin

    foarte frumos! asteptam alte poze si materialul din week-end. multumim!

  2. Un material mai amplu voi posta pe site-ul Hyperliteratura, luni probabil.

Lasă un răspuns

