Nu doar un simplu concurs

Am participat acum de curând la un concurs organizat de către o mare editură. Concursul avea drept premiu mai multe cărţi scrise de unul dintre scriitorii mei preferaţi. De fapt acest lucru m-a determinat să intru în joc.

Pentru că acesta s-a desfăşurat pe Facebook, prin intermediul like-urilor, am apelat şi eu la prietenii mei de acolo (am peste 900, poate nu sunt aşa de mulţi dar sunt buni). Am fost plăcut emoţionat ( de fapt entuziasmat) de modul cum o mare parte dintre prietenii de pe FB au sărit în ajutorul meu. Sigur printre primii au fost cei cu care discut în fiecare zi şi de care sunt mai apropiat, dar am primit voturi şi de la persoane ce sunt suficient de ocupate dar care şi-au făcut timp, nu numai să-mi dea LIKE, dar şi să discute cu mine despre literatură.

Am să dau numai câteva exemple de persoane care m-au sprijinit, cerându-mi scuze celor pe care nu am să-i nominalizez, dar cărora le sunt profund dator. Menţionez că ordinea în care îi voi menţiona este aleatoare, nu fac niciun clasament al valorii acestor oameni. Am avut discuţii interesante cu Daniela Zeca Buzura( director al TVR Cultural, profesor la Facultatea de Jurnalism şi scriitoare cunoscută), actiţa Monica Bârlădeanu ( care m-a susţinut deşi este tocmai în California), scriitorii Alexandru Petria, Ovidiu Bufnilă,  Şerban Mărgineanu, Adrian Suciu, Igor Ursenco, Vasilica Ilie (o scriitoare prea putin cunoscuta, desi de mare valoare), Mario Castro (scriitor de origine chiliana, dar care iubeste Romania), Dan Stoica (pe care îl citesc zilnic pe Facebook), Andra Pavel( o foarte tânără scriitoare, cu un mare viitor). Am fost sprijinit şi de multe persoane din lumea teatrului şi filmului:  Alexandra Ioniţă, Oana Paraschiv, Adriana Drăguţ Jighirgiu, Ioana Dominique de Hillerin, Andreea Zivideanu, Maria Obretin, Raluca Alexandra Vermesan, Lavinia Munteanu (toate acestea fiind actriţe), Daniela Lungu (regizor TV şi film), Sergiu Anghel (profesor la UANTC). Au fost alături de mine şi mulţi jurnalişti: Simona Bălănescu (Antena 2), Andreea Kreţulescu (Realitatea TV), Tiberiu Lovin (Reporter virtual), Maria Sarbu (Jurnalul National), Nicoleta Vera, Alina Nicu (Ring), Andreea Enia(TVR), Anca Mureşan (Radio Cluj). Mă opresc aici pentru că pe listă sunt 200 de persoane. De fapt, uitându-mă pe FB, văd că mai am un like (201 în total).

O menţiune specială vreau să fac pentru Lucian Florescu (care este profesor in Anglia) care şi-a mobilizat şi prietenii ca să mă susţină. O altă menţiune specială vreau să fac şi pentru Conu Marius, cunoscut în blogosferă, care la fel m-a susţinut activ.

Am câştigat concursul respectiv, dar mai important este că mi s-a confirmat încă o dată faptul că am nişte prieteni speciali.

Vă mulţumesc dragi prieteni că existaţi şi că vă simt alături de mine atunci când am nevoie!

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

7 comentarii

Filed under literatura, social

7 responses to “Nu doar un simplu concurs

  1. Ai meritat sa cistigi, Iuliane! Poate si de-aceea prietenii ti-au sarit in ajutor! Inca o data, felicitari!🙂

  2. serban

    Cu totii ne bucuram pentru tine! Meriti aceasta incununare a efortului tau creeator! Iti dorim la mai mult…

Lasă un răspuns

