Eu cu cine votez, neicuşorule?

Stau şi eu şi mă întreb la fel ca Cetăţeanul Turmentat al lui Caragiale: ” Eu cu cine votez?”.  Pentru că rotindu-mi ochii roată prin tot spectrul politic nu prea văd nimic încujarator. Tare aş vrea să cred că USL-ul este varianta care ne va scoate din belea, dar mă îndoiesc că se va întâmpla asta. Restul partidelor (exclud PDL-ul care guvernează şi care ne-a arătat ce poate)  nu au nicio atracţie pentru mine ca alegător. Nici Partidul Poporului al lui Diaconescu-OTV nu mă atrage deloc.

Şi atunci stau şi eu, uşor ameţit de analiza făcută, şi mă întreb: ” Eu cu cine votez?”.

Să nu credeţi că dacă nu văd cu cine să votez, sunt de acord ca actuala putere să rămână pe poziţii. Pentru că, nu-i aşa, nu sunt altii mai buni!

Ne trebuie oameni care să reformeze sistemul. Am crezut la un moment dat că Băsescu e un astfel de om. Din păcate m-am înşelat groaznic…

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under Politic

Lasă un răspuns

