Ceea ce mă enervează- episodul 2- Cumpărătorii din supermarket

Am să continui serialul meu cu chestiile care mă enervează cu ceea ce mă deranjează la cumpărătorii de la supermarketuri.

Ma agasează felul în care îşi lasă cărucioarele, parcă e o întrecere care blochează mai bine culoarele dintre rafturi. În special la raionul de legume-fructe e o adevărată aventură să te strecori printre rafturi (mai ales la orele de vârf), ai impresia că ai plonjat în junglă. Alţii vin cu toată familia la cumpărături şi au mare grijă să blocheze accesul altor cumpărători la raioanele unde s-au oprit ei. Dacă îi atenţionezi îţi aruncă nişte priviri acre de se încreţeşte pielea  pe tine.

Mai este o specie de cumpărători (acuma nu ştiu dacă ăsta e termenul corect, dar iată că l-am folosit deja) care după ce au pus în coş anumite produse, se răzgândesc şi abandonează marfa pe unde se nimereşte. Nu au bunul simţ  ca măcar să o pună de unde au luat-o.

Mai sunt şi cumpărătorii care se apucă şi mănâncă din ceea ce au pus în coş. Sau beau din sticlele luate de pe raft. Unii dintre ei nici nu mai pun ambalajele în cărucior ca să plătească marfa care au consumat-o deja. Ei, ce vreţi? Sunt şmecheri!

Cred că mai fac şi alte treburi care mă enervează, dar nu-mi vin în minte acum.

Bănuiesc însă că şi pe voi v-au deranjat aceşti cumpărători. Poate ar fi cazul să luăm atitudine.

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

2 comentarii

Filed under social

2 responses to “Ceea ce mă enervează- episodul 2- Cumpărătorii din supermarket

  1. Bun…pai daca angajatii nu se obosesc sa ii sanctioneze pe cei care fura, si noi nu-i atentionam personal pe cei fara bun simt….poate ar trebui sa facem mii si mii de plangeri…dar unde? La protectia consumatorului, la ghiseul cu relatii clienti al magazinului?…Da, ar fi niste solutii…

    • Cel mai bine este sa luam atitudine impotriva acestor cumparatori. Eu le atrag atentia de fiecare data cand ii observ. Daca ar face toti oamenii de buna credinta asa, sunt convins ca ar fi mult mai bine.

Lasă un răspuns

