Ceea ce mă enervează- la cumpărături

Mică introducere

Sunt multe lucruri care mă enervează pe lumea asta. Aşa sunt eu, nu pot trece indiferent pe lângă obrăznicie, tupeu deşănţat, prostie şi lista e lungă.

Am să scriu (sub forma unui serial, nu ştiu câte episoade va avea) despre chestiile care mă enervează.

Încep cu ceea ce mă deranjează atunci când merg la cumpărături în supermarketurile ce ne înconjoară.

 

La cumpărături

 

Obişnuiesc să merg des la cumpărături pentru că nu-mi place să fac stocuri (nici nu prea am  unde pentru că locuinţa mea e mică) şi  îmi şi place să fac cumpărături. Ce vreţi? E unul din defectele mele.

Din păcate sunt unele treburi care îmi strică plăcerea shoppingului (ca să folosesc un termen la modă). De multe ori sunt deranjat atunci când mă plimb printre rafturi de angajaţii care aşează marfa pe rafturi. Postează pe culoarele dintre rafturi transpaleţi pe care se află munţi de cutii cu diverse mărfuri. Iau cutiile şi le înşiră peste tot, încât trebuie să fii cu ochii în patru să nu te împiedici de ele. Nu mai spun ce priviri fioroase îmi aruncă atunci când îndrăznesc să iau un produs din zona unde au ei treabă. Sunt momente când îmi vine să le spun acestor tineri: „ Spuneţi-mi dacă vă deranjăm noi cumpărătorii şi imediat ieşim din magazin şi vă lăsăm să vă vedeţi liniştiţi de treabă. Altă dată nu o să mai greşim să venim în magazinul vostru la cumpărături!” Şi chiar sunt magazine în care m-am jurat că nu mai calc niciodată. Îi las pe angajaţi să aşeze marfa liniştiţi.

Altă chestiune care mă deranjează la angajaţii de la aceste supermarketuri este că atunci când trec cu cărucioarele cu care cară marfa la raft, trebuie ca toţi cumpărătorii să se de la o parte. Ei desfăşoară o muncă importantă şi nu trebuie să fie reţinuţi de cumpărătorii care-i încurcă. Vă mărturisesc că am fost şi peste hotare la supermarketuri şi n-am văzut bătaia asta de joc. Angajaţii de acolo nu jenează cumpărătorii, dar apar imediat ce ai de pus o întrebare sau să te ajute să găseşti ceva pe raft.

Până la urmă e vorba de educaţie. Se pare că cei ce supervizează aceste supermarketuri nu prea îşi fac treaba. Să nu se mire dacă, încet-încet, o să-şi piardă clienţii.

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

3 comentarii

Filed under economic

3 responses to “Ceea ce mă enervează- la cumpărături

  1. Eu tocmai vin de la cumparaturi, dar eu merg rar, o data pe luna cred…ca nu prea suport toata forfota aia…angajatii de la noi mi se par cam nestiutori, sunt putini care te indruma. Pe langa asta mai mult ma deranjeaza clientii, care sunt incredibil de nesimtiti cu cei de langa ei….nu esti intr-o cireada de boi si vaci! Manaca din cutii, fura ca in codru, lasa o mizerie de nedescris, se imping, vorbesc urat etc.
    La asa clienti, asa angajati…

  2. constantin cristescu

    Pentru mine aceste supermarketuri sant deja o cloaca.Prefer sa merg in magazine mici si sa fiu servit si respectat.In plus calcatul pe bataturi la oferte arata ca a devenit sport national….Avem tigai ieftine,ne batem….dar ce punem in ele? nesimtirea ,educatia ,Santem luati drept fraieri…..

Lasă un răspuns

