Din bucătăria lui Iulianes- ce minuni pot fi făcute din ouă

Printre cele mai simple mâncăruri ce pot fi gătite sunt cele din ouă, în special ochiurile şi omleta.

Dar chiar şi aceste feluri simple de mâncare pot fi deosebite dacă vă puneţi puţin imaginaţia la contribuţie. Şi am să vă arăt mai jos cum am pregătit ochiurile chiar în dimineaţa asta:

Nu-i aşa că sunt simpatice şi apetisante totodată? Cu nişte măsline, roşii,ardei gras, salam şi cârnaţi, plus ouăle desigur,  am obţinut ouă cu personalitate. Sub ouă am pus şi puţină brânză de burduf.

Şi omleta poate fi o adevarată minune dacă îţi pui capul la contribuţie, priviţi mai jos:

Nu-mi rămâne decât să vă urez spor la treabă şi

POFTĂ BUNĂ!

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under gastronomic

Lasă un răspuns

