Lucruri bune întâmplate în 2011

Ieri făceam o scurtă trecere în revistă a anului ce tocmai ne-a părăsit,  sau pe care noi l-am părăsit…în fine,  n-are importanţă. O prietenă de pe Facebook m-a tras de urechi, spunându-mi că sunt cam pesimist şi că văd numai lucrurile negative din 2011. S-ar putea să aibă dreptate, aşa că astăzi am să scriu despre lucrurile pozitive întâmplate anul trecut.

Un lucru bun a fost  eliminarea lui Osama Ben Laden, capul teroriştilor de pe mapamond. Acuma să ştiţi că nu-mi închipui că odată cu dispariţia lui vom scăpa de terorism. Dar e un exemplu că şi cei mai tari terorişti pot fi prinşi.

Alte chestii pozitive sunt nunţile regale ce au avut loc în lume. În primul rând căsătoria prinţului William cu Catherine Middleton, considerată nunta anului 2011. O alta nunta regală a avut loc în Principatul Monaco. Prinţul Albert al II-lea s-a căsătorit cu Charlene Wittstock, care astfel a devenit principesă de Monaco. Parcă mă simt cu sufletul mai împăcat când îi ştiu pe aceşti prinţi aşezaţi pe la casele (pardon castelele) lor.

Un alt lucru pozitiv a fost descoperirea faptului că putem călători cu viteze mai mari decât viteza luminii. Chiar eram nemulţumit că aveam limitarea asta: viteza maximă- viteza luminii. Dar dacă am chef să merg mai repede? De ce să fiu limitat? Acum e mult mai bine, când ştiu că pot să merg cu orice viteză vreau.

Tot bine a fost că România n-a dat faliment si că a reuşit să meargă înainte, e drept cu multe sacrificii din partea populaţiei. Portofelul meu poate depune mărturie în acest sens.

Aşadar sunt motive să fim şi optimişti şi să privim cu încredere în viitor!

P.S. Tocmai când scriam cele de mai sus, la televizor se anunţa că motorina a trecut de pragul de 6 LEI/litru. Păi cum să mai fiu eu optimist în cazul ăsta? Spuneţi şi voi, măi fraţilor!

© 2012 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Un comentariu

Din categoria economic, social

Un răspuns la „Lucruri bune întâmplate în 2011

  1. Bine…atunci sa fim realisti si sa observam natiunea in continuare 🙂
    O zi buna!

Lasă un răspuns

