Dorinţă de Crăciun

Mos_Craciun_Cu_Sania_Si_Reni

Am să vă povestesc ceva amuzant.  Nu vă reţin mult pentru că ştiu că sunteţi ocupaţi cu ultimele preparative pentru Crăciun.

Băiatul unor prieteni de-ai mei, în vârstă de patru ani, şi-a exprimat dorinţa pentru Moş Crăciun în modul următor:

– Moş Crăciun, anul trecut ţi-am cerut un frăţior şi tu mi-ai îndeplinit dorinţa. E drept că nu mă pot juca cu el cum trebuie că e cam mic. Anul ăsta aş vrea totuşi un camion cu telecomandă, aşa cum am văzut la supermarket. E pe al doilea rând de jucării…ăla mare. Sper să nu fie prea greu să mi-l aduci…

Şi eu sper că moşul îi va îndeplini dorinţa băieţelului!

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

Lasă un comentariu

Filed under social

Lasă un răspuns

