La cumpărături pentru Crăciun

Astazi am plecat de dimineaţă, împreună cu soţia, la cumpărături pentru Crăciun. Ne-am făcut o listă cât mai cumpătată, că doar e criză, cu o seară înainte. În ziua de astăzi e periculos să mergi la cumpărături fără listă. Este de-a dreptul devastator pentru portofel.

Am plecat de acasă la ora opt dimineaţă, cu gândul să evităm aglomeraţia. La primul magazin la care ne-am oprit (un magazin cu porcării din cartier- adică un magazin cu produse pe bază de carne de porc) nu era aglomerat deloc şi ne-am făcut rapid cumpărăturile. Dar la următorul popas, la supermarket,  am dat piept în piept cu aglomeraţia. Deşi nu era nici ora nouă, magazinul era deja aglomerat. Mă gândesc cu groază cum o fi fost la orele de vârf, dacă la prima oră era deja plin.

După asta am ajuns şi la piaţă unde era de asemenea aglomerat, în special la carne.  Să vă spun ce am observat la cumpărătorii întâlniţi (atât la supermarket cât şi la piaţă): majoritatea erau parcă în transă, cumpărau şi din stânga şi din dreapta fără să aibe vre-o listă după care să se ghideze.  Parcă se declanşase o întrecere „Care umple căruciorul mai cu vârf”. Concluzia pe care pot s-o trag eu acuma este că nu este criză, nu-i aşa ?

Dar dacă mă uit în portofelul personal, ajung imediat la concluzia că este criză. Şi încă ce criză !

Eu vă urez să aveţi Sărbători Fericite, în ciuda crizei !

© 2011 Iulian Sîrbu (Iulianes 31)

2 comentarii

Filed under social

2 responses to “La cumpărături pentru Crăciun

  1. La aia-i inconstienta de hamesiti!

  2. Nu stiu ce să cred, Sandule, dar parca erau scapati dintr-un loc unde nu le dăduse nimeni de mâncare o săptămână….sau poate mai mult!

Lasă un răspuns

